Tuesday, October 13, 2009

Pertengahan tahun 2007, saya Poliklinik Az Zahra mengunjungi untuk di Kajang pemeriksaan Mendapatkan PAP smears

Pertengahan tahun 2007, saya Poliklinik Az Zahra mengunjungi untuk di Kajang pemeriksaan Mendapatkan PAP smears. Reviewed 20 Minit, medical kata saya OK! Tapi saya pula Mohon ultrasound medical lakukan saya sebab kenapa pelikan 5 Bulan ITU sebelum saya rasa setiap Bulan senggugut. Padahal Umur saya dah 37 tahun. Anak2 Remaja dah pun. Beberapa kali Selepas ultrasound, medical Yang Tadi OK kata, kata ada Benda Pulak. Pucate Muka Resah hati. Haaa! Nasib baik saya or cerewet, medical check minta lagi sekali. Pendek dikehendaki ke pusat cerita saya di rawat Bangi.Sah Mereka! Saya kena fibroma. Ada 4 ketul. Kata kecil2 Doktor. Perlu untuk tunggu pembedahan mass. Perlu ke saya tunggu, dan rasa also Saya Tak puas hati. Perasaan dah Mula seronok Tak, Tak Suka Suami takut. Dari seorang yg Cergue, ceria, saya jadi Moody. Suruh Suami yang sabar dan cari baik2 doctor. Saya kata Az Zahra Resources and Memang dah! Saya Tak puas hati. Saya tanya kenapa saya kena doctor uterine Kena Bagaimana Punc Apa Wanita Jawapannyapotensi Memang kena Tinggi, INI Allahfitrah pemberian kehidupan. Buka Buku saya semua remedy. Kenapa saya kena Apa saya salah dan dosa. Saya vegetarian minum Tak, tak merokok.masa Remaja, Saya Tak social cerewet give kebersihan saya tentang pemakanan. Saya pun Sename lakukan Sering. Apa lagi ke sauna, Jim, Badan urut Sebulan sekali.Suami banyak beri semangat. Kawan kawankata pejabat, Alaa biasalah Kawan, fibroma Kanser je Mereka Bukan Cina MASAK herba untuk saya minum. Doktor kata tak ada ubat. Saya Masih Tak puas hati. Ini masalah harga kewanitaan saya besar. Saya mahu jadi Wanita Tak cantik dan comel (MAAF kesayangan Suami saya Pujia INI) bekerjaya Hilang waktunya tapi sebelum kekuatan Bakal. Saya mahu terus saya sebagai keluarga menjulang Wanita, Isteri, Ibu, Kekasih, Peguam Home Guru dan Sampai Akhir Hayat. Jangan Tak mahu kata saya terima takdir. Putaran vitae Ada yang saya perlu kita ubah.Setahun Sakit fibroma. Saya Adalah Salah seorang Wanita di dalam Purata 83% dalam dunia yang kena fibroma Apa dosa kami banyak tanggungjawab Pikul Padahal Wanita di dalam dan luar Home. Besar Sedekah kami!. Percaya dugaan Saya Tak Tak Akan kerana Allah Allah umatnya menyiksa Benda yang buat. Tak Allah yang akan beri umatnya Sesuatu sanggup pikul.Akhirnya Tak seorang kawan yang kenal Hanya Selama saya membuka Ruang Telah 2 Minggu. Bermula panas dari yang saya demam Tinggi. Saya seorang dalam Terlantar Bilik, kerana Menangis Sambil menggigil SIAPA Tiada yang sama saya bersama Ketika ITU. Laparo Pakaian pejabat dan perut pun Tak larat Tukar. Asyik talipon Suami dari luar saya sedih kerana demam Country terlantar. Saya kawan je Selamba pantiliner tampal (Tuala Wanita nipis g) di kepala saya. Tuala your direnjis dengan sedikit air. 15 Minit saya Lepas Bangun Buka PETI sejuk Cari Makan, Isyak Solat dan saya mandi. Malah sambung kerja pejabat yang saya sudah pernah Memang Tak. Tapi saya nak takut bagitahu Swami. Dia kata saya takut PuraPura demam.Itulah keajaiban Tuala Dari Wanita Love Moon Anion. Fibroma Saya makin mengecil, mungkin Tak lama lagi akan kata: Good Bye. Kenapa saya kena fibroma .. inilah Sejarah sayaRuparupanya Selama 25 tahun saya pakai Tuala berbulan direndam Wanita YangBulan dengan bahan Kimia Serta berhabuk pulp. Basuh pula dengan pelbagai jenama vagina. Tak cukup lagi ... tampal herba umpphhh nak kasi ... keputihan ELAK, Makan jamu pula yang panaspanas dan Tukang ikuta urut kata, untuk masukkan ke pil kuas hebat dalam vagina. Keputihan Sepanjang Namun saya pasti datang USIA. Saya akan kebersihan Swami cerewet. Jangan tipu diri sendiri selepas kata Tak Ada keputihan Makan jamu. Keputihan bila akan berhenti Makan dan jamu herbal ditampal tapi bila berhenti penggunaannya, Aduh! Teruko dan Lebih Berlambak Bauni Editions. Padahal kalau pakai yang bebas dalam anion oksigen Cipta Allah SWT (negative ions anions) je dah cukup hebat ... Allah juga yang Kuas and resources. Tapi Allah yang Kehebatan Cipta dan agama Bangsa yang menerokainya remained. Kini saya selamat Wang dress insufficient mass. Temu Janji dengan penasihat2 peribadi pun tak perlu. Saya tak perlu simpan stok banyak Tuala Wanita Love Hanya kerana penggunaan sehari Moon 3 Keping Ketika Haid. Kalau saya yang biasa kerana perlu 8 Keping ditukar perlu setiap 2 jam. Tukar Tak takut kena jangiktan. Love Moon boleh bunuh Kuman Darah Darah Haid Haid sebaik sahaja yang saya jatuh ke anion.Ada last kata pakai Tuala Wanita Mereka juga biasa 3 buang je sebab Keping mass air Kecil, Ediciones Haid Darah, jadi bersih sentiasa pad. Ya ke Kenapa Tak Darah Editions Apa yang Menahannya 3 hari lepas Sekarang Haid, Solat Subuh saya sebelum periksa boleh saya dengan tahap kesihatan vagina pad Luna Love percuma.Guna sahaja untuk keluarga seisi. Wanita, Lelaki, Kecil, kissing, move tua dan boleh pakai pakaimalah Harus. Hentikan penggunaan Tuala diperbuat Wanita yang biasa daripada seperti MAJALAH semul KITAR Kertas, suratkhabar berbulan direndam YangBulan Putih untuk dengan bahan Kimia berseri. Pads guna Elak berubat menahan Darah yang Sempurna Haid dengan Editions. Apabila Darah tertahan maka jadilah fibroma, servik Kansas. Bayi Kecil daripada Telah dipakaikan pula dari Kertas KITAR semul Pampers. Saya Tak memaksa Cuma teramat sedih sekiranya membiarkan semua saudarasaudara menjemput Penyakit terus ke dalam Badan Wang Dan Akhirnya keringat diberikan ke hospital perubatan tanpa sebab yang boleh pun sepatutnya.Lelaki INI prostat pad untuk pakai, dan malam kerap BUAS kencing. Jadilah Suami yang hebat dan bersih. Kenapa saya bersih letakkan hebat kerana Amat penting untuk kebersihan. Bersih Bila, Cemerlang kesihatan juga. Isteri dan Artificial kebersihan Terlalu untuk jaga Swami, Swami Hormat wajib juga usaha isteri.Kalau Wanita berusia pakai dah .... banyak perubahan terjadi. Tak perlu yang berkimia lubricant. Tiada lagi keputihan ... bau demam Bila, last tampal pad basahkan kepala dan ... kebah CEPAT. Ini boleh dalam gel pad scrub dijadikan Badan, anion kudis merawat boleh, Serta menyah toksin menegang payudara Malah mengurangkan penggunaan petrol. Pasti ramai yang tertanya, kenapa anion hebat! CIPTA SenangKERANA IANYA ALLAH. KejadianNya perlu kita semua jadi huraikan Sesuatu berfaedah.Tiada bau yang Tiada rasa .... Ion n�gatif guna yang hanya terdapat dalam Udara .... Cipta God. Halal Ianya, Ada expiration date, Kira Tak boleh pakai waktu. Halal Kenapa ... diperbuat kerana daripada buahBuahan ... Tiada Semasa Harus period pun pakai dan untuk TENAGA pembersihan. Mudah dicuci Gel Haid Darah yang boleh Full dibuang sahaja dalam mangkuk runs. Anak Perempuan Saya yang berusia 16 tahun pun tak ada lagi masalah keputihan, senggugut Jimat Tuala Wanita dan kos. Anak Lelaki, saya juga bekalkan pantiliner dipakai untuk ke sekolah dan kecemasan massmass. Mereka tinggal di berdua ashram. Suami saya tambah bila rasa sayang mute. Yakin Suami saya bersih dan bila nak cerita tapi sihat.Banyak Terlalu Terho. Love Moon Mula2 anggap ini saya kembali datang miraclenyawa Satu. Tugas ianya jadi satu Kemudian Jariah Amal. INI Akhirnya saya terima dari Allah sebagai Rezeki Pendapatan. Sampingan Merupakan Perniagaan yang lumayan penjimatan Wang Dan. Jangan beri kepada Wang Yang makin hospital WANTS cendawan Bagai. Cari doktor Patutnya solution. Sesetengah hospital di Thailand, pad diberi INI PERCUMA last pesakit mereka.Berniaga Sambil berbakti. Pada saya kawankawan inilah Katakan Sedekah sampai saya yang saya Bawa AKHIR Hayat. Perniagaan MLM Saya Tak pandai kerana saya dah jadi biasa Setiausaha Eksekutif. Melihat penderitaan Wanita dan manusia yang Tidak Suka kebenaran menyorok Fakta, maka saya dalam diri ini ceburkan MLM. Benar kata kawan saya dulu, kalau saya prayer is for sale Tangan, seorang pelanggan unit kerap beli berapa dan berapa Walaupun saya Setiausaha, ramai Jumpa pelanggan, mesyuarat, saya beli Solek ALAT, 5 Bulan sekali je. Lipstic setahun sekaliteruk betulkan.Pilihlah Perniagaan yang mesti WALAU ORANG PUN BERLAPAR BELI ... Tuala iaitu Wanita. Hujan CONTRIBUTIONS PUN, Belik Editions terpaksa untuk Suami Isteri, AAIR BELI BULAN mesti ... BAYANGKAN separuh kalau penduduk dari Wanita Malaysia Adalah. Kalau kita boleh kata Tak is available kenapa bila kita pergi kedai je Kecil or kiss is for sale Tuala Wanita. Supermarketyang besar besar atas boleh keluarkan pad jenama sendiri, dengan harga RM4.00 untuk 20 Keping ... Mereka tahu sebab dan ia Amat menguntungkan Mereka pun nak fikir Hanya Untung. Mereka Tak kisah SIAPA Sakit ... Sakit pula bila ambil Alih hospital ..... Ikhlas Daripada: Arina KasehSeremban, Negeri Sembilan.0129415777 br br